Informare

[1]Informare[2]Informare[3]Informare

4 gânduri despre “Informare

  1. Hopic mihai

    Dar despre conditiile de lucru si de cazare ale personalului L nimic? Despre faptul ca desi lucreaza in cele mai grele conditii,au cele mai mici salarii,nimic? Doar mecanicii de locomotiva lucreaza la calea ferata si se ,,uzeaza,, fizic si psihic?Cred ca uzura fizica si psihica cea mai mare o are personalul L. Ar trebui sa tineti cont de faptul ca trenul condus de un mecanic,merge pe sina de cale ferata.Daca nu se va lua nici o masura de a se asigura materialele si forta de munca( nu firme private,care stim ale cui sunt) necesare la intretinerea liniilorCF,in cel mai scurt timp,nu stiu unde se va ajunge.Rugam mai multa atentie si pt cei de la L.Este nevoie de personal executiv,nu de conducere si control.Oamenii de la L ar trebui sa aiba gupa I de munca,nu ,,conditii de lucru normale,, cum au cei din birouri.

  2. Barcari Dorina

    Trebuie să se pună problema ca sistemul feroviar să fie condus de FEROVIARI PROFESIONIȘTI DE ELITĂ nu de tot felul de tiriplici cu titlul pompos de „manageri” care nu au făcut altceva decât să distrugă sub toate aspectele.
    Ținând cont că noi feroviarii am impus în sistemul național o serie de DREPTURI care ulterior au fost eliminate pe ușa din dos, cum e SPORUL DE VECHIME și altele, trebuie să impunem ca să se facă o evaluare CORECTĂ a condițiilor de muncă în conformitate cu cerințele sistemului feroviar, Codul Muncii și elemente reale care afectează psihic, endocrin și familial.
    Trebuie să impunem reobținerea drepturilor de muncă eliminate, uitate sau ocolite sistematic prin desconsiderarea condițiilor specifice a muncii feroviare.
    Să se spună clar că sunt încălcate drepturi salariale care sunt încălacte în toată țara, dar ăsta nu e un argument și nu trebuie să se omită acest drept, prin a fi respectată o lege în vigoare nr.284/2010, care se tot preconizează să se „modifice”, „completeze”, „…” și se tot lungește și nu se mai face odată, dar între timp respectarea acestei legi ORGANICE este suspendată, călcată în picioare și în consecință încălate drepturi fundamentale, dreptul la muncă și la plata muncii conform legii.
    E foarte important să fie prezentate comparațiile între elementele distruse, eficiente și profitabile tehnic, organizatoric și economic și modificările aiuristice care au distrus tehnic, organizatoric, economic și moral calea ferată din România și că acest lucru se datorează interveniilor din exteriorul sistemului și eliminării feroviarilor profesioniști și devotați.
    În principal e bine să se accentueze că sistemul feroviar s-a construit unitar pas cu pas dezvoltând toate specialitățile feroviare care sunt eficiente împreună nu rupre și dislocare, construcția acestui sistem național fertoviar făcându-se în cel mai eficient mod recunoscut pe planetă și anume sistemul LAISE FAIRE, îmbatabil până acum sub toate aspectele în toate timpurile.
    Și ca un exemplu al eșecului asumat e bine să se prezinte faptul că deja Anglia a recunoscut că „privatizarea” sistemului feroviar este un mare eșec și s-a trecut la naționalizarea lui în scopul refacerii.

  3. Cizmas Mihai

    Stimati colegi,avem”noroc”cu viteza de circulatie actuala de pe majoritatea liniilor de cale ferata din Romania.Altfel,nu stiu zau cum o scoteam la capat .Lucrez inca la CFR Marfa si spun „INCA” deoarece astept cu nerabdare aprobarea statutului feroviar .Cred ca ar reprezenta o reparare cat de cat in ceea ce priveste personalul cfr cu responsabilitati in siguranta circulatiei,privind serviciul propriuzis,controlul medico psihologic examinarile multi anuale,etc.Pensionarea conform acestui statut este binevenita.Celelalte drepturi stipulate in proiectul ce trebuie sa devina Lege sunt deasemenea bine venite.Concluzia:Acest deocamdata proiect …musai sa devina LEGE.

  4. Va sile

    Mai mare lider. Cind am spus ca tu iti faci campanie mai contrazis. Uite ca spui tu cu a ta gurita acum. Te agiti cu generalitati dar nu spuinimic denegocierile contractului C de M.te intreb ce cls de salarizare va ti negociat + 50% de a ajuns un lider la un salariu de 8-:10000 de lei pe luna. + Prime + facilitati + imunitate+ ajutoare familiare iar de masini ce sa mai vorbim. Faci la fel ca Sala si amaritul are proprietati pe afara.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s