Recunoasterea sectiei…pe doua roti

Profitand de cateva zile de concediu si de zilele frumoase de afara ,m-am gandit sa fac o tura cu motorul pe sectia Subcetate-Lupeni.

Am plect dimineata pe la 08.30

Am ajuns la prima statie:

Baiesti:(aici am fost amendat de spiritul de observatie al Vaninei,prin vocea lui Silviu:-alo,domnu…?!)

Superpeisaje:

Pui:

Baru Mare

La Crivadia nu am urcat pentru ca nu am avut unde sa las motorul,iar traseul era de hard enduro…iar eu sunt doar la soft.

Dar aveam sa dau testul de soft enduro la…statia urmatoare:

dar pana acolo….:

650 CC,43 cp…m-au dus pana sus!La intoarcere mi-am dat seama ca am trecut cu roata la cativa centrimetri de o groapa acoperita cu crengi.Daca dadeam in ea scapam motorul (150 Kg) pe vale in jos.Norocul meu a fost ca atunci cand am plecat, m-am dat jos de pe motor pe portiunea aia, ca imi derapa roata (am cauciucuri de strada)

Banita:

Din nou superpeisaje:

Petrosani:Puteam sa nu ma intalnesc cu fostul meu coleg de banca:Nelu Vulc si cu Predut?

Livezeni:

IDM avea multa treaba din cauza sectiunilor cazute (furturi de relee).Nu am putut nici macar sa stau de vorba cu el,dar chiar ma gandeam ce se intampla in statia aia de sunt atatea furturi.Pai e simplu!In cladirea garii au sediul cei de la Politia TF.

Am trecut pe langa ei , nici macar nu m-au vazut.Vorbeau de fotbal.Astia nu au NICI UN ROST!Puteam sa fur toata gara!Sau macar niste cabluri…dar poate ca am luat!Cine dracu sa ma prinda!

Era tarziu,nu-mi permiteam mai mult de 10-15 (cabluri-oops!) minute la fiecare statie asa ca am plecat…cu sau fara cabluri!

Iscroni:

Multumesc pentru apa rece , Adi!

La Vulcan am mancat ceva,am schimbat un tricou  ,am mai povestit cu Ghita S,m-am odihnit putin si….am uitat de poze!!!.aoboseala isi spunea cuvantul.Dar mai aveam Lupeni GT;

Garase o naveta incarcata,iar baietii erau pe ea! Dadeau carbune jos, sub 27.000 V! Aici e un lucru comun,nici macar nu-l mai observa lumea.Sacii de carbuni erau peste tot de-a lungul drumului.Ce rost mai are politia?Oricum …recunosc: nu am furat carbune!Dar mai bine sa ne bucuram de paisaje:

Si insfarsit Lupeni ,care merita sa fie motel nu gara.Foarte frumoasa:

Drumul a fost bun (pentu motocileta mea),chiar daca se lucreaza intens.Si spre deosebire de CFR unde tot reparam (sau inchidem linia si ne facem ca reparam) la astia chiar se vede ceva in urma lor.Se pare ca va fi un „Drum Bun”.

In total Deva-Lupeni-Deva cu toate intrarile pana la statii,cu plimbat prin Vulcan si Lupani (chiar mi-au placut orasele,asa de pe motor)am facut 246,5 Km.

La intoarcere am vrut sa vin pe la Dealu Babii dar nu am fost sigur daca drumul e practicabil si nu vroiam sa ma prinda noaptea , asa ca i-am dat bice!Pe acelasi traseu.La Baru Mare nu am mai putut sa stau pe motor . A trebuit sa fac pauza 10 minute!:

La 18.30 am ajuns acasa…rupt dar satisfacut.A fost frumos si instructiv.

 

 

6 gânduri despre “Recunoasterea sectiei…pe doua roti

  1. Admin

    Fericiti?.Nu stiu,dar cu siguranta erau (suntem) dezamagiti…de situatia in care a ajuns CFR-ul.

  2. suntem cu totii dezamagiti,pe 20 se vor intalni sefii pentru a se hotara cum se va face reducerea conform disp.119,premizele sunt sumbre

Lasă un răspuns

